Golvbord høvla på skottbenk, tidsbruk

Norsk Skottbenk Union!
En blogg med masse detaljert informasjon om gammelt håndverk. Her en post om legging av pløyde golvbord. Det skal jaggu jeg gjøre en gang og.

Norsk Skottbenk Union

Halvparten av golvet er lagt i rommet. Denne første halvparten er høvla av sirkelsaga bord. Foto: Roald Renmælmo Halvparten av golvet er lagt i rommet. Denne første halvparten er høvla av sirkelsaga bord. Totalt er det 21 stk, bord som er 4 alen lange (251, 5 cm) og byggjer 4,33 meter i bredda. Foto: Roald Renmælmo

Eg har tidlegare skrive om høvling av golvbord, legging av handhøvla golv, eldtørking av material til golvbord, vértørka material til golvbord og snikring av golvplogar. For å ha eit golv å prøve ut høvlane og arbeidsmåten på har eg valt å høvle og legge eit golv i rommet eg etterkvart skal bruke til verkstad. Eg kunne lagt heillengte bord på ca 5,5 meter, men ville heller prøve ut korleis det er å arbeide med kortare bord og skøyte alle borda i flakskøyt slik det er vanleg med bord med rot og toppavsmaling. Eg har delt golvet i to lengder slik at borda i eine enden vert 4 alen…

View original post 1,580 more words

2 thoughts on “Golvbord høvla på skottbenk, tidsbruk

  1. Roald Renmælmo

    Det kan vere ein del nyttig stoff på bloggen til Norsk Skottbenk Union. På denne sida har vi samla ein del aktuelle tips: https://skottbenk.wordpress.com/skruvar-og-skruveverktoy/

    Det er også ein del stoff på ein liknande blogg som tar for seg høvelbenken:
    https://hyvelbenk.wordpress.com/
    Eitt av prosjekta som er skrive ein del om på den bloggen er bygging av kopi av høvelbenken frå Vasaskipet: https://hyvelbenk.wordpress.com/category/snikring-av-hovelbenk/tomas-og-roald-snikrar-hovelbenk-i-mariestad/

    Like

    Reply
  2. Ingeborg

    Har du sett! Eg ser føre meg lafta påbygg til hytta når eg etter kvart nærmar meg pensjonsalderen og du og syskena dine byrjar å snakke frampå om arv…Den som legg igjen mest arbeid på hytta, får ho! (Og det er sjølvsagt lov å byrje allereie no….)
    Mamma

    Like

    Reply

Leave a Reply

